Festival Aan De Werf

Get Real! Dat was de uitnodiging aan de bezoekers van Festival a/d Werf 2009. Van 21 t/m 30 mei is Utrecht weer verandert in één groot podium voor voorstellingen vol theater, beeldende kunst en muziek. Voor de aankleding en de bewegwijzering van het festival bedacht HIK-ontwerp het concept ‘Reality for sale’.
Door de hele stad werden lantaarnpalen gelabeld met het festival a/d werf logo om aan te kondigen dat er iets ging gebeuren in de stad. Hetzelfde type labels waren in een groter formaat te vinden op de twintig theater- en muzieklokaties die door de stad verspreid te vinden waren. Hier dienden ze als bewegwijzering naar de verschillende lokaties. De drie hoofdlokaties Huis a/d Werf, Stadsschouwburg Utrecht en theater Kikker werden overspoelt met enorme prijskaartjes die de bezoekers naar binnen leiden.
Megalabels wezen de festivalganger op het festivalhart De Neude de weg en de handgemaakte zitzakken boden een aangename zitplek op de tentankers.

Opdrachtgever: Huis aan de werf
Concept: Marije van Bork ism Hik Ontwerpers
Uitvoering: HIK Ontwerpers, Yorick Poortvliet
Locatie: Utrecht
Status: 2009 Uitgevoerd

Comments are closed.